Postat de: Messa | Octombrie 5, 2008

Am reusit sa ma las dar mi-e din cand in cand pofta de o tigara

Afirmatia din titlu nu este deloc iesita din comun – de fapt, este intalnita la absolut toti cei care s-au lasat de fumat. Nimeni nu scapa de „pofta” ocazionala de o tigara, situatie cat se poate de normala si care nu inseamna ca persoana care se gandeste din cand in cand ca ar fuma se va si reapuca de fumat.

De ce este normal ca din cand in cand sa ne fie „pofta” de o tigara

In perioada in care a fumat fiecare persoana si-a format nenumarate reflexe si a „definit” cate o obisnuinta legata de aproape fiecare situatie a vietii. Situatiile cu care ne confruntam intr-o zi obisnuita sunt cele „de rutina” – cu acestea se lupta in primul rand persoanele care se lasa de fumat. Odata situatiile „de rutina” redefinite este din ce in ce mai usor pentru proaspatul nefumator sa nu mai simta nevoia de a aprinde o tigara.

Citeste in continuare >>>


Responses

  1. M-am lasat de fumat ! Dar nuuuu! Nu prin vointa ci cu sprijin medical prin programul ,,stop fumatul”! Dupa aproape un sfert de secol de sclavie sub tiranica tigara, ma simt eliberata! In sfarsit pot sa respir corect, nu mai am reclamatii ca sforai, am pofta de viata! Prietenele mele fumeaza…Ei si? Eu sunt Mandra de mine ca am reusit, ca sunt mai puternica decat ele!
    Ma mai bantuie uneori o fantoma de fum albastrui, dar mananc un mar si gata!
    Multumesc acestui program si celui care a avut ideea aceasta geniala!
    Fara sprijin, m-as fi fofilat o viata intraga spunand ca fumez mai putin sau m-as fi lamentat ca nu am vointa!
    Incercati , dragilor! Este atat de simplu!

  2. 🙂 BRAVO!!! Ce ai luat? Zyban sau Champix?

  3. Parerea mea e k lasatul prin vointa ar fi mai bun…si o dovada data tie insuti k esti o persoana care stie ce vrea de la viatza…am avut cateva tentative de-a ma lasa de fumat…dar pana acum fara succes…de 1 martie vreau sa ma las si de mancat carne si de fumat….pana acu n-am reusit dekt sa ma las de droguri

  4. Si eu amreusit sa ma las de fumat tot cu sprijin medical prin programul „stop fumatului”.Cu ajutorul D-nei dr.Corbeanu Elena de la centrul Alexandria am reusit ca dupa 35 de ani sa ma las de fumat. Se poate..cu plasturi ..cu CHAMPIX si foarte multa vointa am reusit si pot sa spun ca sunt foarte fericit. Nu mai suport tigarile, fumul si in sfirsit …respir. Incercati si voi..e gratis si faci si economii…mari chiar foarte mari.Multumesc tuturor celor care au avut aceasta idee,de a ne salva din ghearele acestui drog.

  5. Adrian, ma bucur ca ai scapat de viciu si ca banii tai stau acum unde le e locul, adica la tine in portofel, nu in conturile companiilor producatoare de tutun (otrava).

    Te asteptam pe forumul StopFumatul.ro.

  6. chiar daca scriu asa tirziu,va spun ca si eu am luat decizia de nu mai fuma din 2 motive:
    1.de”gura: mamei mele care ma „toca” in fiecare zi cu replici de genul”iar fumezi,iar mirosi ca o bodega ,iti miros hainele si bla bla bla”
    2. BANII care si asa putini citi erau, ii mai imputineam inca odata si eu prin tigari.Am deja aproape 50 de zilesi va sppun ca singura metoda -chiar daca nu ma cred unii- este vointa si un pic de silinta cu propria persoana.Recunosc nu mai simt nevoia de afuma dupa aceasta perioada doar asamici ginduri sau ;pofte’ ma mai trec citeodata dar imi trece si gata.
    Cam atit.
    SAnatate!


Lasă un răspuns

Categorii

